poniedziałek, 21 października 2013

Na kolorowo #5: Końwent edyszyn





Konwent, konwent i po konwencie. Tak, chodził po nim taki ktoś z głową Big Macintosh'a, ręcznie robioną.

Nawikon oczywiście nie zawiódł mnie i było świetnie, a nawet lepiej. Było dużo fajnych ludziów i chyba-ludziów, sushi, pegasus i w-bardzo-kiepskim-miejscu-stepmania.

Pozdrowienia dla osób z moich kalambur, wiedzówki oraz panelu o webkomiksach. Bez was byłoby mi nudno, bo nie miałabym do kogo mówić :<
No i dla Razjela i spółki zuo (w sensie panów z Rzeszówskiego Klubu Hanami). Na następnym Nawikonie tak łatwo wam nie pójdzie, już o to zadbam :3


Udało mi się dorwać również Kiciputka i otrzymałam o to tego cudnego Betona:



...a kilka godzin później dowiedziałam się, że Dębski też był, a go nie zauważyłam. Smutku tak dużo, komiksów tak mało.

Na dzisiaj to tyle, idę kończyć kubek i zaczynać drugi. Jak dobijemy jeszcze dzisiaj 30 tysiaków, to go wrzucę tutaj, jeśli zdążę go skończyć .3.



Edit:
Ufff. Niestety, nie wyrobiłam się równo z 30.000, ale jest (przynajmniej wstępnie)


11 komentarzy:

  1. Ah, też bym chciała kiedyś pojechać na konwent :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konwenty są dobre, bardzo dobre, polecam się wybrać kiedyś, nie będziesz żałować ;3

      Usuń
  2. 'dzień dobry, idź się utop' - jak to cudownie obrazuje moje nastawienie do świata ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kubek obrazuje nastawienie do świata większości ludzi xD

      Usuń
  3. A ja nie mogłam, bo zjazd na uczelni... ZUO

    Jole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałować, żałować, Nawikon w tym roku był świetny :)

      Usuń
  4. 'edition' - proszę, nie rań mych oczu.
    Z tym ludem *patrz: tyle ludu już tu było* coś mi się kojarzy. Hahahah. Bydło. - Ale tak na serio to nie.
    I kiedy nie chce Ci się żyć i przemalowałeś/aś włosy *XD* pojawia się człowiek-koń i mówi: you died your hair.
    Ale czekaj, to już po śmierci.
    *Mam skojarzenia*
    Spólka Zuoo :D.
    Demons love cats too.
    **
    Dzień dobry, witam.
    Idź się utop.
    Hahahahhahah.
    Kot wyczepiasty *jest takie słowo? :D*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyszyn, edyszyn, bo to w końcu humorystyczne podejście do tematu ;)
      ...a reszty wypowiedzi nie zrozumiałam XD

      Usuń
    2. Nie pierwsza i nie ostatnia nie zrozumiałaś mojej łepetynki.
      :D
      (⊙o⊙)
      I wybacz, że tak późno odpisuję.

      Usuń
    3. jeszusz maryja czy tylko ja jestem taki mangozjebem ze mi sie kojarzy 'demons love cats too' z anime i manga?!
      a moze to speczjalnie?

      Usuń
  5. Hej, widzieliście już tą nową stronę o pięknych raszach psów? Obowiązkowo zobaczcie: http://www.piesulik.pl/ .

    OdpowiedzUsuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)