sobota, 14 grudnia 2013

Lol-komiks #9

Znowu Olka. Ale wena to wena, jak mnie dopadła to należy z niej skorzystać.


 (nie ma to jak zrobić literówkę w słowie "brokuł"...)
 To nie pierwszy raz, kiedy te zgredy zrobiły mi taki numer, że przychodzę później niż reszta (bo byłam wtedy zawieźć Szlachetną Paczkę), a tu wszyscy wcinają pizze? No kurcze, mogli zaczekać z zamawianiem ;__;

Btw, dzisiaj o 15 zapraszam na krótką, bo tylko godzinną moją pierwszą audycje w Radiu Anime24!
http://radioanime24.com/
Będę pewnie głównie czytać pozdrowienia, więc nic specjalnego. We wtorki natomiast, jeszcze nie wiem o której godzinie (ale pewnie też coś w tych okolicach) zapraszam na audycje bardziej stałą i bardziej tematyczną, czyli moje opowiastki na temat internetów, animców, webkomiksów i takie tam.


A tutaj macie Mrówkojada w chlebie.



Post o dziwo zawiera kota.

5 komentarzy:

  1. skąd taki pomysł z tym mrówkojadem?? aż się boję patrzeć co ty masz w głowie xdd
    yum ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrówkojad to przezwisko mojego znajomego, i mu czasem takie mrówkojady rysuję. A że akuratnie szukałam kotów z tostem na twarzy.... XD

      Usuń
    2. Polecam odcinek South Parku, w którym rozkminiają dlaczego koty robią sobie samojebki z kromkami chleba na pyszczkach xD Niestety nie pamiętam numeru ani tytułu odcinka, ale na pewno z ostatnich sezonów.

      Usuń
    3. Poszukam, poszukam, dla takiej sceny z chęcią xD

      Usuń
  2. Hej, widzieliście już tą nową stronę o pięknych raszach psów? Obowiązkowo zobaczcie: http://www.piesulik.pl/ .

    OdpowiedzUsuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)