poniedziałek, 26 stycznia 2015

Rany, to już dwa lata


JEŻUŚWIĘTYCOJAROBIĘZESWOIMŻYCIEM



Koty obchodzą swoje drugie urodziny. Kto by pomyślał, że tyle będę to ciągnąć i że wytrwam w tym cholerstwie. Wasza to zasługa i bardzo wam za to dziękuję. Oby Koty trwały jeszcze wiele lat i były coraz to lepsze.
W tym roku skoczyła bardzo oglądalność - jest was więcej, odzywacie się, żyjecie. Cieszy mnie to niemiłosiernie, nawet nie wyobrażacie sobie jak.
Ogarniam pomalutku życie w internetach i miejsca inne niż Facebook (Twitter też jest spoko, z Tumblrem jeszcze się nie zakumplowałam), mam w znajomych na prywatnym profilu parę osób z Kotów, które dobrowolnie i z nieprzymusowej woli mnie znalazły i dodały do znajomych, spotkałam dużo fajnych ludzi dzięki Kotom i myślę, że jeszcze wielu uda mi się poznać. I dostałam zaproszenie na konwent jako gość, ale o tym pisałam w Sylwestrowym poście, także sukces życia.


Życzę wam oraz sobie z okazji tych Kocich urodzin dużo szczęścia, zdrowia (psychicznego przede wszystkim), wytrwałości w tym co robicie i całych wiader dobrego, pysznego internetu.

A ja wracam do myślenia nad tym, jaki by tu zrobić kolejny komiks.

3 komentarze:

  1. Halo! Jeżeli jesteś tam ja ci radę dobrą dam~ nam narysuj co popadnie a cóż to będzie niech każdy osobno zgadnie. Albo zgodnie z przepowiednią zrób żyrafke nam. Taką średnią. Niezbyt mała niezbyt duża~ może również być kałuża. Nikt się chyba nie obrazi jeśli GreyCat się wyrazi ciut 'wodniście' ze tak powiem, i jeziorko machniE sobie.
    A w ogóle i w szczególe z tych urodzin okazyji życzę ci zyrafiej szyji i mądrości tego zwierza który wciąż prerie internetu przemierza. Życzę ci tego całego banału: byś nie wpadła do kanału żebyś miała móżdżek zdrowy do komiksów wciąż gotowy.








    Tego oraz całego dobra Internetu życzy ci



    Inny GreyCat, w sumie właściciel/ka innego SzaregoKota



    Ps. Nie, nie wiem co mnie naszło na żyrafy. Nic nie mam do tych zwierzątek C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się zaraz popłaczę, to takie niemiłosiernie urocze i miłe i niczym kołderka z małych uroczych zwierzątek :'D

      Usuń
  2. o.O to tak szybko... Od 2 lat czytamy Złe Koty. Blogowanie jest super sprawą, ciężko z tym skończyć, ale ciebie mogę prosić : nie kończ! Koty są szczęśliwe jak co roku obchodzą urodziny, nie odbieraj im tej radości ~
    Z tej okazji życzymy blogerce:
    Wytrwałości, dużo czytelników, więcej kociarzy i kotów *Evil Cata szczególnie*
    Jestem kiepska w składaniu rzyczeń, to mi wybacz....
    Stały czytelnik i fan- pozdrawia i czeka na więcej :3
    Yumi

    OdpowiedzUsuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)