piątek, 24 kwietnia 2015

Pyrkon

Aby rozwiać wasze nadzieje (i odpowiedzieć tym, którzy zamierzali pisać, a także utwierdzić w wierze tych, którym już odpisałam) zrobiłam komiks Pyrkonowy.


Także wszystkim jadącym na Pyrkon życzę miłej zabawy. Pstryknijcie dużo zdjęć, co bym mogła potem sobie pooglądać w internetach :D

ALE PRZYNAJMNIEJ NA MAGNI JADĘ
I ROBIĘ 4 (chyba, że mi coś do głowy jeszcze wpadnie) ATRAKCJE
I BĘDĘ RYSOWAĆ I PRZYTULAĆ I MOŻE BĘDĘ ROBIĆ ZDJĘCIA.

I jeszcze raz dziękuję za wszystkie piątki z mackami. Jesteście świetni! :D

6 komentarzy:

  1. Smuteczek to jednak jest... nie powiem co. Ale ja jadę na Pyrkon, i będę robiła zdjęcia, i potem wrzucę je na bloga, więc no... Będziesz miała chociaż tyle do pooglądania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób sobie zdjęcie z Panem Smuteczkiem, jak go gdzieś znajdziesz! :D

      Usuń
  2. Mój smuteg też pojechał beze mnie. Znowu. :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś pojadę na Prykron, a przynajmniej chciałabym to zrobić. Mam nadzieję,że się uda. W tym roku nie wyszło, ale może w przyszłym się uda?
    Komiks na prawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o przyszłym roku, ale z drugiej strony - cholera, matury w tych okolicach wypadają :C

      Usuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)