poniedziałek, 6 lipca 2015

Leń



Nie no, rysuję cały czas, tylko nie mam pomysłów na śmieszkowe komiksy. Wybaczcie, poprawię się :C


Niedługo naskrobię recenzje tabletu Huion, który testuję. Sam tablet będę miała ze sobą na konwencie Ryucon w Krakowie, także jakby ktoś chciał wypróbować to zapraszam, jeszcze nie znam godzin moich prelekcji, ale mam na pewno 3 godziny nocnego rysowania :D

Btw, jakby ktoś chciał może rzucić we mnie pieniążkiem, to z chęcią coś za pieniążki porysuję.
Muszę kupić dysk zewnętrzny :'D
Pisać na mail ( grey.cat.is.evil@gmail.com ) bądź na wiadomości prywatnej na FB :D

5 komentarzy:

  1. Geez. Ten jeż jest cudowny, pokochałam go <3 Chyba ustawię sobie jeża na tapecie, prześliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, trafiłam na twojego bloga przez przypadek. I tak czytam, czytam i nie mogę się oderwać! Polecę znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Jeżu Kolczasty, ufam Tobie! xD Tyś jest drogą, prawdą i życiem :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)