niedziela, 20 grudnia 2015

Najwolniejsze stworznia świata



Lenistwo i niemoc mnie coś ostatnio złapała. Skrobię więcej na kartkach niż na komputerze, bo zawsze pozwala mi to jakoś zastój zwalczyć. 

W ogóle to WOŚPową aukcję by zrobić. No bo WOŚP. I aukcja. I pomaganie i takie tam.

Jeśli macie jakąś propozycję - co byście chcieli licytować, to dajcie znać, bo pewnie dopiero za tydzień wystartowałabym z jakąś aukcją ;)
Oprócz tego - za miesiąc i trochę Koty kończą trzy lata! TRZY LATA MOI DRODZY, KIEDY TO ZLECIAŁO TO JA NIE WIEM! Progress złapałam niesamowity i bardzo się cieszę, że trwam, trwam w swoim wolnym tempie w prowadzeniu bloga i webkomiksu i fb i innych stron społecznościowych. 
To totalnie wszystko dzięki najwspanialszym czytelnikom jakich mogłabym sobie tylko wyobrazić - czyli was :D

Ale podsumowanie to dopiero w styczniu. Na razie HO HO HO - próbuję wymyślić jakiś świąteczny rysunek :D

11 komentarzy:

  1. Chyba znamy bardzo podobne szatnie szkolne... Szkoda że ja prawie zawsze jestem tą od autobusu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnienie na fiz = śmierć: przyjdziesz 5 min po dzwonku- jaszczura cię zeżre; nie przyjdziesz- 7473836 tematów w plecy.
    True story.

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba problem obejmujący wszystkie szatnie i wszystkich licealistów Polski, bo u mnie było tak samo.

    A czwarte najpowolniejsze stworzenie świata to pani sprzątaczka, która ma klucz do tej szatni...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze żółwia brakuje niektóre gatunki są bardzo wolne, leniwce to też ale one przynajmniej są śmieszne jak robią coś wolno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominając sobie czasy szkoły musze przyznać że coś w tym jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny rysunek. Podobne tworzę i wrzucam na swój blog http://ludzkie-zagwozdki.pl. Nie mam jeszcze wielu fanów ale nawet dla tych kilku chce mi się to robić. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze żółwia brakuje! Niektóre gatunki są bardzo wolne, w szczególności im młodsze tym bardziej! :D Jak nie masz pomysłu na aukcję to może ogarnij jakąś fajną kolację i to wystaw. Na http://miejsce-poznania.pl/ podają sporo ciekawych i wartych uwagi miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Licealiści to tam nic w porównaniu do studentów. Ci to dopiero są wolni. Nigdzie się nie śpieszą, zawsze mają czas, kolejne terminy. Wolniejszych instytucji nie znam po prostu. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba znamy bardzo podobne szatnie szkolne... Szkoda że ja prawie zawsze spóźniam się na autobus z tego powodu. To jest po prostu dramat, dramat! Jakby nie mogli tego usprawnić jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Leniwce to są śmieszne zwierzaki bardzo mi się podobają i zabawnie się poruszają w takim slow motion. Ślimaki to są nudne zwierzęta. Ja wspieram wośp co roku zawsze coś się dorzuci do puli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdemu z nas wydawało się, że czeka długo w szatni :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)