wtorek, 27 sierpnia 2013

101 kociarzy

A taką fajną okazję mamy, bo 101 lajków się stało na naszym poczciwym fanpejdżu.

Z tej właśnie okazji powstało...no...to coś. W sensie kot w bikini. Uznajmy to za próbę stworzenia czegoś uroczego.

Oprócz tego zamierzam narysować 101 kotów na kartce... A4. Przynajmniej mam nadzieję, że się zmieszczą na takiej, bo innej aktualnie nie mam...

A jutro będzie świeżutki mini-lol-komiks nr.3. Czwarty też się szybko pojawi, bo ktoś mnie naciska, żebym go zrobiła ;_;


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak pokazałam wersję próbną Ślimakowi, to stwierdziła, że narysowałam nieletniego kota :< Pierwotnie miał mieć różowy strój XD

      Usuń
  2. Wyobraziłam sobie kota w bikini... dziwnie na mnie popatrzył i przestał mruczeć. Chyba dotarł już do umiejętności czytania w myślach.

    Uau! 101 kotów do narysowania! A jak kliknę lajka, to będziesz miała 102? Tak tylko pytam, bo jeszcze Ci się to przerodzi w neverending story. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, klikać można, challange mam ustawione na 101 i nie zmieniam ;)

      Usuń
  3. Kocia laska, mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy na kociaki ^^
    yumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj się za to dopiero zabiorę, ale na fb powinnam wstawić fotkę z tym, jak to będzie wyglądać... ;)

      Usuń
  5. Hej, widzieliście już tą nową stronę o pięknych raszach psów? Obowiązkowo zobaczcie: http://www.piesulik.pl/ .

    OdpowiedzUsuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)