piątek, 25 października 2013

Lol-Komiks #6: Lenistwo na poziomie ekspert.

Właściwie to jest to notka z wszelakimi szkicami, ale natrafił się również w tych szkicach lol-komiks, którego niechcący zapisałam w małym rozmiarze (pierwotnie był zapisany na A4, a ja zapisałam go zmniejszonego do rozmiaru A6, więc nie za bardzo widziałam szczegóły ;_;)


Oprócz problemu ze zrozumieniem własnych pomysłów, mam kłopot z lineartami. Tyle szkiców, tak mało porządnie skończonych. Lineart to zło na równi z kotami.

No to co ja tu jeszcze mam...


Startery z 6 generacji Pokemonów...


Jakiś depresyjny szkic...

Pare kotorożcowych szkiców:






No i część notki bardzo, bardzo ważna, albowiem spełniam dobry uczynek:


...życzę Basi, zwanej Rarą, na jej urodzinki. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużej ilości puchatych stworzonek oraz całej hurtowni słodyczy!
Jeśli domyślasz się, kto poprosił mnie o ten miły akcent w notce (miły i dla mnie, bo pierwszy raz mnie o coś takiego poproszono ;3), to uściskaj tą osobę baaaardzo mocno~!


I zapewne dzisiaj to już tyle :)

10 komentarzy:

  1. Tutaj Rara. Śliiicznie dziękuję za najkotowsze życzenia ever! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No problemo, uwielbiam robić takie rzeczy, i cieszę się, że ty się z tego cieszysz :)

      Usuń
  2. sailor cat!!! walczy o kocimiętkę!
    ~yumi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotorożce??
    Hahaah, jesteś zajebista!
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiem jak na coś takiego odpisywać, więc - dzięki :3

      Usuń
  4. Ten depresyjny szkic to nie na miejscu! Czo ty tu jakieś depreszyn dupa sraka, weeeź.
    A tak w ogóle to kiedy komiks koto coś tam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam nie na miejscu, po prostu taki miałam i wrzuciłam .3.
      Nie mam póki co pomysłu na kotokomiks. Szkoła zabiera mi całą wenę ._.

      Usuń
  5. fajne i ciekawe do tego takie kocie mrał

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam dwa razy przeczytać to zdanie, żeby je w pełni zrozumieć xD

      Usuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)