niedziela, 11 maja 2014

Meh

Śpię, siedzę i ogólnie dążę do stanu zen mojego lenistwa.

Coś mnie dzisiaj choróbsko złapało, więc spałam. Długo spałam. Do 16.
I nic nie jadłam, poza herbatą. Ojejkutylewygraćnicniepójdziewboczki.

Stworzyłam w sobotę Kopiernika, czyli ciastko które zatrzymało Słońce i ruszyło Ziemię.

Co by tu jeszcze z ogłoszeń parafialnych... a, póki co ni widu ni słychu moich prelekcji na Magnificonie. Poczekamy, zobaczymy. Jak dostanę jakieś godziny to pojadę, a jak nie...to nie wiem, zobaczy się.

Wie ktoś jaki dźwięk wydaje mrówkojad?


13 komentarzy:

  1. Fajno z tym kopiernikiem xD
    chora Merii :<
    Mrówkojad? Zapewne po oglądaniu twoich kotków wydaje dźwięk "Koty są słodkie!"
    Yumi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, mrówkojady za słodkie uważają mrówki XD

      Usuń
  2. mi się wydaje, że takie coś wydaje mrówkojad: slutttt, slutttt (zero podtekstów z angielskiego! dla mnie tak brzmi odgłos wciągania mrówek językiem!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzewam, że mrówkojady mogą nie wydawać słyszalnych dźwięków, inaczej ktoś dawno wpadłby na to, jak to zapisać i stworzyłby takie mrówkojadowe "muuu". Cóż.
    11 godzin? Nie przesadzaj, dla mnie 12 to minimum w weekendy. Wcześniej w ogóle nie ma sensu wstawać.
    Kurczę, muszę "kopiernika" sprzedać w szkole, chodzę do liceum imienia Kopernika i ciagle dręczą mnie wszędzie gwiazdkami, galaktykami i prostokątną gębę Kopernika. A przecież pierniczki byłyby sto razy milsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też jest liceum Kopernik, w Krośnie konkretniej ;)
      14 godzin, 14. Rekord mój to było 17.

      Usuń
    2. Nawet, gdybym miał po 14 lekcji dziennie. Nawet, gdybym nie przespał 2 dni pod rząd. Nawet, gdybym zaczął oglądać Modę na Sukces. Nawet, gdybym wziął garść tabletek nasennych... Nigdy, przenigdy nie dałbym rady spać 17 godzin. wat. Masz jakiś dziwny talent czy coś .__.

      Usuń
    3. Nie, chora byłam. Pamiętasz psychodeliczne koty? ;)

      Usuń
    4. PSYchodeliczne koty! AAAaaaaeee... Nope.

      Usuń
  4. Gdyby nie mój nocny tryb życia, kładłabym się spać o 20 i codziennie spałabym po 11 godzin *-* ale tak nie robię i śpię po 4 ;___; ale odrabiam popołudniu, więc nie jest źle ;p
    Fajny Kopiernik :3 w sumie niezłe ciacho xD
    A wgl. to będziesz na Magnificonie, c'nie? Bo się zastanawiam, czy się nie wybrać czasem, a nie wiiemco bym tam tak na dobrą sprawę robiła ^.^ xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nadal nie mam pojęcia, czy jadę na Magnificon. Może pojawię się na jeden dzień, spróbuję przynajmniej, jeśli nie dostanę się jako twórca atrakcji :C

      Usuń
  5. Wypraszam sobie, nie ty stworzyłaś Kopiernika tylko MY :<

    OdpowiedzUsuń

Komentarze kocham niczym koty, więc postaraj się napisać coś więcej, żebym nie odpisywała tylko dziękuję ;)